keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

11/31

Kovin vähän olen vielä uskaltautunut leikkaamaan itse kaavoista, mutta muutamia valmiiksi leikattuja ja kesken jääneitä töitä olen saanut valmiiksi. Eräs takkiprojekti minulla on kesken vielä, mutta hyvällä mallilla sekin. Kaksi trikoopuseroa taas olen saanut valmiiksi ja kovassa käytössä ovatkin. Olen kovin huono käyttämään värejä vaatteissani, musta ja harmaa ovat ne perusvarmat valinnat. Puserotkin ovat siis mustia.

Kuten me kaikki tiedämme, mustaa on vaikea kuvata, ainakin puhelimella ja ilman kuvaajaa. Paidoista on siis kovin huonot kuvat, mutta eipä niissä paljon kuvattavaa olekkaan. Molemmat ovat ihan tavallisia mustia trikoopuseroita. Toisessa puolihihat ja toisessa pitkät hihat. Hihansuissa, helmassa ja pääntiessä on kaunis jousto-ommel, sillä koin sen helpoimmaksi tässä vaiheessa ompelu-uraani. Voi olla, että tulevissakin paidoissa pysyn jousto-ompeleessa, sillä omasta mielestäni se on kiva yksityiskohta muuten tavalliseen paitaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Subscribe to RSS Feed